محصولات مرتبط
مکعب یوگا 
تخته شنا ورزشی
تخته استپ ورزشی
گواهینامه ها
  افتخارات
تخته استپ ورزشی
  تخته استپ ورزشی

تخته استپ ورزشی  

                                                      
تخته استپ ورزشی فوم مارکت مخصوص باشگاه های ورزشی در رشته های ایروبیک و فیتنس است که می توانید آن را با قیمت مناسب و با کیفیت عالی از فوم مارکت خریداری نمایید. این محصول برای نرمش های خاص ورزشی و گرم کردن بدن قبل از ورزش های تند مورد استفاده قرار می گیرد و به طور خاص در رشته ایروبیک مورد استفاده می باشد. از دیگر رشته های مصرف کننده تخته استپ ورزشی میتوان به ژیمناستیک نیز اشاره کرد. تمرینات ایروبیک از حرکات ریتمیک و متناوب ماهیچه ای بهره برده و ضربان قلب و تنفس را در در مدت زمانی خاص بالا می برد. این استپ ها از جنس فوم eva می باشد.

مزایای استفاده از تخته استپ ورزشی:

از مزایای تخته استپ ورزشی استفاده برای حرکات پا و پهلو در ورزش ایروبیک می باشد. ورزش ایروبیک، ورزشی برای برای کاهش وزن و تناسب اندام بدون نیاز به قرص های لاغری و دستگاه های متعدد می باشد.

فواید تخته استپ ورزشی:

تخته استپ ورزشی، هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ هنری جذابیت های متفاوتی دارد:

استپ، باعث از بین رفتن حجم زیادی از انرژی می شود. این فعالیت در آن واحد نیازمند به هماهنگ بودن بین ماهیچه ها و سیستم قلبی و عروقی نیز می باشد. در نتیجه، مقدار زیادی انرژی از بین می رود. ( یعنی حدودا از ۴۰۰ تا ۵۰۰ کالری در ساعت ). همچنین استپ توده های ماهیچه ای را قوا می بخشد. پاها در هنگام بالا رفتن از تخته استپ به شدت فعالیت می کنند و بازوها در هنگام حرکت با پاها با یکدیگر کاملا هماهنگ می شوند. استپ تمام بدن را به صورت کاملا یکسان عضله ای می کند. استپ مانع به هم ریختگی حرکات پاها می شود و باعث تقویت پاها در هنگام پیاده روی می شود. سیستم قلبی و عروقی، استقامت، تنفس و همچنین شرایط جسمی را تقویت می کند. استپ ورزشی به شیوه بازی طراحی شده است. 

انواع تخته استپ ورزشی:

شامل دو مدل ( ساده، مارک دار ) می شود.

موارد استفاده استفاده تخته استپ ورزشی:

از جمله موارد استفاده تخته استپ ورزشی استفاده در سالن های ورزشی : ایروبیک، باشگاه بدنسازی، و انجام حرکات فیتنس می باشد.

ویژگی تخته استپ ورزشی :

 
ویژگی های تخته استپ ورزشی شامل: گواهی استاندارد و گواهی بهداشت، دارای خاصیت ارتجاعی و در نهایت شامل رنگ بندی های متنوع می باشد.


تاریخچه تخته استپ ورزشی:

تخته استپ که در سال 1986 در آمریکا اختراع شد. تخته استپ امروزه به عنوان مکمل در بسیاری از ورزش ها استفاده می شود. این وسیله با حرکت های مختلف ورزشی منجر به تناسب اندام می شود. تخته استپ نام خود را از وسیله پله مانندی که مورد استفاده قرار می گیرد (کلمه استپ در زبان انگلیسی) گرفته است که به صورت گروهی و با موسیقی انجام می شود و بر روی حرکات موزون و هماهنگ تمرکز دارد و باعث می شود فرد بدون فکر کردن به چیزی، تحرک داشته باشد. یک کلاس استپ به طور متوسط و بسته به سطح آن 30 الی 45 دقیقه طول می کشد. این ورزش اغلب در سالن ها و با حرکات ریتمیک و گروه های کوچک انجام می شود.
برای اطلاع از قیمت تخته استپ ورزشی و خرید تخته استپ ورزشی با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.


دوقلوی شنا
مشخصات فنی محصول
 مشخصات محصول 1
محصول2
 انواع
 ساده و مارکدار (بزرگ) ساده ( متوسط)
ضخامت ( میلیمتر )
90
 90
رنگ بندی
متنوع
متنوع
ابعاد ( سانتی متر )
70*40
60×30
نحوه تحویل کالا
    محل تحویل:
درب کارخانه
     
روش های ارسال:
 باربری  حمل با وانت
 پست  تیپاکس